2013. október 30., szerda

időutazás ...



Kedves Érdeklődő, azaz TE,

Túl sok időm volt ma gondolkodni, és ábrándozni hozzá, hogy a farzsebemből előhúzva szatírák közepette mély depresszióba kerüljek.

Manapság minden páros, minden .... nézzük csak, 2 szemünk, fülünk, lábunk, kezünk, vesénk, tüdőlebenyünk van (jobb esetben). A lábfejünkre zoknit húzunk, amit párban lehet kapni, a pólónak 2 ujja van, a nadrágnak 2 szára .... a melegszendvicset az étteremben kettesével kapod, és tehetsz még rá sót és borsot.
Só és Bors ... ez nem ugyanaz, de kiegészítik egymást, ha az egyiket használod akkor kell a másik is az összhangért. Ha azt vesszük, akkor én lehetek a só , mert egészségtelenül táplálkozom és ha túl sok, de a túl kevés sem jó belőle (ugye milyen szerény vagyok?! - nem csak realista :) ).

Szóval most hogy rájöttünk hogy én vagyok a Só, a kérdésem, hol az én Borsom?! :O Az már egészen biztos hogy jó ideje hiányzik mellőlem tartóból, fogpiszkáló elég volt, és a piros paprika nem kell .....

Kanyarodjunk vissza Sanyikához, az én első nagy szerelmemhez. Igazat megvallva hamar kihevertem, mert jött Andriska, aki új hús volt a "halpiacon". De neki nem voltam az esete ... ha visszagondolok általános iskolai időszakra még szerencse, hogy lett semmi ..... aránytalanul nagy volt a feje. :D Szóval, Andriska újra megdobogtatta a szívemet, és Anyukám elmesélése alapján egyik nap úgy jöttem haza a királylányképző óvodából, hogy már akkor tudtam, hogy "fájdalmas dolog ez a szerelem"! <- figyeltek?! Az ember lánya 5 évesen olyan eget rengető konklúziókat képes felismerni és megfogalmazni, hogy egy filozófus megirigyelné. Aztán valahogy ezt a szuper képességünket elfelejtjük, vagy elnyomjuk mert jönnek a kamasz évek és a nagy Za-za-zúúúú életérzés. Igen, leszáll szemünk elé a rózsaszín köd és akkor aztán hiába használunk Visine szemcseppet, az sem segít a tisztán látásban.

Az általános királylányiskolában állandóan szerelmes voltam, ha nem valakibe, akkor csak pusztán a szerelembe voltam szerelmes. Az órai levelezések, titkos arcra puszik, még titkosabb üvegezések .... teljesen kitöltötték a Pál utcai fiúk elolvasását követő időket. :)
Nálunk is volt grund a királyságban, és ez az iskola mellett lévő pálya volt. Ott szövődtek a "nagy szerelmek" ugróiskolázás és kidobós közben.

Természetesen már akkor is az idősebb vagány srácok keltették fel a figyelmemet. Nem volt kétség, aki zsiványkodott és intő közeli állapotba került, máris rajongtam értem. Sőt az osztályon belül is szövődtek szerelmek .... tippeljetek kivel terveztem közös jövőt, és lakást ..... hát persze hogy a rossz fiúmmal , Lacikával. :)
Így van ez Lányok, az kell aki meghúzza a hajunkat és csúnyát mondd ... nem ám a cuki fiú aki ha beteg vagy áthozza a házi feladatot és lemásolja a feladatokat.
És akkor .... legyél 5 - 8 - 17 - vagy zsenge 23 éves, rajongsz , imádsz egy rossz fiút és mikor tényleg semmi esély rá akkor jössz rá, hogy feleslegesen kerested a "borsodat", és lesz ez .......



Bezzeg a jó fiú, vigyázna rád, tisztelne és megbecsülne, de Ő nem kell, csak a rossz, aki figyelembe sem vesz.
Itt egy példa:

Mintha csak a macikámnak mesélnem  az Aldis reklámban, volt a suliban egy fiú, a neve Dani, aki rajongott értem, én pedig észre sem vettem, csak akkor mikor ott állt előttem egy doboz Raffaelloval, hogy itt van valami. Ezt a kis akciót megelőzte 4 év .... 4 hosszú évig csak kerülgetett, csak kísérgetett de én észre sem vettem, mert épp az xy -ba vagy a BLUE zenekar Duncan nevű énekesébe voltam halálosan szerelmes. Aztán megtörtént .... kaptam csokit (mert tudta, hogy ez a legrövidebb út a szívemhez, :) ennyi erővel cipőt is vehetett volna és akkor hozzá is megyek). Szóval Danival jártunk 7. osztály utána nyáron kemény 3 hetet, azt is 2 hetes megszakításokkal, aztán pedig szakítottam vele. Igen, mikor éreztem, hogy ragaszkodik, mikor éreztem, hogy szeret felhúztam a nyúlcipőt .... szakítottam vele.
Életem 1. nagy hibája, vagy még sem . Lehet majd ő lesz életem párja, bár a műciciket nem kaptam tőle, pedig megígérte .... de ez egy másik nap és másik bejegyzés témája lehet.

Visszakanyarodva a só és bors koncepcióhoz ..... szóval érthető miért én vagyok a só - és miért a "sötét" dolgok kellenek. De vajon milyen a pizza ha meg van szórva borssal ?! :O Legyen ez a következő témaindítóm .... :D

Szép estét! és Jó szurkolást! :D

xoxo Sophiecica :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése